4'lü Finale İlk Öpücük

Bugün önemli bir finalim olduğundan izleyemedim dün akşam maçı. Maç skorunu öğrenemeyip bugün Fb Tv'den verilen maçı aynı heyecanlan izlemek izledim. Ama böyle büyük bir zaferden sonra maç skorunu öğrenmemek ne mümkün ! Bir şekilde öğrendim maç skorunu. 84-70. İnanılmaz değil mi ? Önce son şampiyon Barcelona'yı evinde yen, sonra git finalisti de yen, hem de yine evinde. İnanılmaz bir iş !

Açıkcası skoru bilmeme rağmen maçın tekrarını izlerken son çeyrekte Ömer Onan'ın,Jasikevičius'un 3'lüklerinde yerimden fırladım resmen. Canlı izleyemediğim için o kadar pişmanım ki.

3 çeyrek boyunca başabaş giden mücadelede soğukkanlığını inanılmaz bir şekilde koruyarak kazandı Fenerbahçe Ülker. Zaman zaman kötü olsak da hücumda savunmada yaptığımız, özellikle de son çeyren Ömer Onan'ın savunması, maçın aleyhimizde kopmamasının en önemli sebebiydi. Zaten son çeyrekteki savunmada bize maçı getirdi.

Şüphesiz çok önemli bir galibiyet. Ama bu galibiyete daha büyük anlamlar katmamız ve 1.liğe oynamamız için içerideki tüm maçları kazanmamız lazım. İlk grupta Siena'ya ve Barcelona'ya 1er kez yenilmemiz az kalsın Cholet Basket yenilgisiyle anlamını kaybediyor ve çok iyi olduğumuz grupta bizi 3.lüğe itiyordu. Allah'tan olmadı. Bu sefer işi şansa bırakmamak için diğer maçlar çok önemli bizim için. Eğer böyle devam edersek sanmıyorum bir kaza olsun.

Yazıyı Paylaş!

0 Response to "4'lü Finale İlk Öpücük"

Yorum Gönder

FenerBlog