Diana Taurasi Olayı ve Mehmet Demirkol

İşin en başından beri bir bit yeniği vardı bu işin içinde. Yönetim çok erken davranmıştı Taurasi'nin sözleşmesinin feshinde. Diana Taurasi ve Penny Taylor'ın gidişindeki şu yazımda belirtmiştim ki Taurasi biraz anlanılmadan dinlenilmeden yollandı. Madem sporcuna güveniyordun, sözleşmesini devam ettirip açtıkları davada onlara destek olurdun. Eğer Taurasi ve Orhan Şam'nın avukatları bu davayı açmasa sonsuza kadar lekeli kalacaktı bu oyuncular. Madem güveniyordun sen açsaydın davayı. Ne yazik ki yönetimde biraz suçlu bu konuda.

Ne olacak şimdi? Federasyona, Hacettepe'ye bir ton dava açılacak. Karşılığından tomarla para kazanılacak belki. Ama bu neyi değiştirecek. Diana Taurasi'yi veya Penny Taylor'ı geri getirecek mi ? Aşağıdaki videoda yaşananaların değeri kaç para ki ? Türkiye'deki tek doping merkezindekilerin bu kadar lakayıt davranması nasıl bir rezelattir arkadaş ? Koskoca sporcunun kaderi senin ellerinden ama sen oraya iş ahlakı olmayan insanları doldurmuşsun. Nasıl verilebilir ki bunun hesabı. Kaç paradır bunların karşılığı ? Bu konuda söylenecek daha çok söz var da, yeminlen her kelimeden sonra klavyeye daha sert basar hâle geliyorum. Tek kelimeyle REZALET !!!

Gelelim Mehmet Demirkol olayına. Sorsanız bana ''Şu spor aleminde mantıklı düşünebilen kim var'' diye, ilk cevabım Mehmet Demirkol olur(du) şüphesiz. Olurdu diyorum çünkü, son Taurasi açıklamalarından sonra bende şüpheler oluşmaya başladı. Mehmet Demirkol olaylara gerçekten birçok penceren bakabilen bir spor yazarı. Ama nedense Taurasi olayındaki görüşlerinden çocuksu bir ''baaağnee bağğnee özür dilemem kiiii'' tiribine girdi. Neymiş efendim, benim ne günahım varmış, hacettepe'ye güvenmeyecekse kime güvenecekmiş. Tamam kabul ediyorum. Diyelim ki, bir arkadaşınız suçsuz olduğu yerde mahkemece suçlu ilan ediliyoru(bkz: Ferhan şensoy-Pardon). Arkadaşınızın ne kadar ''ben hırsız değilim'' demesine rağmen, siz de ''Mahkeme diyo abi, hırsızdır o zaman'' diye arkadaşınıza güvenmezsiniz. Ama sonra bir bakmışsınız arkadaşınız meğer masummuş ve beraat edilmiş.Ona karşı mahçup duruma düşmez misiniz ? Gidip ondan ''Kusura bakma, haklıymışsın, özür dilerim'' demez misiniz ? Ey sayın Mehmet Demirkol Taurasi olayının, anlattığım olaydan ne farkı var şimdi ? Tamam kızgınsız bizlere, bir ülke kuruluşunun haksız çıkmasına sevindiğimize. Çok kızgınsın ama. Biz ne yapsaydık ? Ayrıca sevincimiz doping merkezinin hatasına değil, oyuncumuzun temizlenmesine. İkisi arasında çok fark var. Sanki böyle olması bizim için çok daha iyi oldu. Yapmasaydı o hatayı o merkez, şu an Taurasi ve Taylor ikilisini doya doya izliyor olacaktık. Biz de kızgınız Mehmet Demirkol ama senin bu tavrın yakışmadı sana.



 Galatasaray MP maçı sonrası Taurasi ve Taylor
Yazıyı Paylaş!

0 Response to "Diana Taurasi Olayı ve Mehmet Demirkol"

Yorum Gönder

FenerBlog