Fenerbahçe 77-58 Galatasaray MP

Herhalde bu kadar aksilik peşpeşe gelmez birinin başına. Önce maça gitmeye niyetlendim ama son dakika aksiliği buna engel oldu. Dedim bari tv karşısında çıkarayım bunun keyfini, odamdaki televizyonda neden bilmiyorum ama FB TV'nin yayınına erişilemiyor. Sorun ne anlamadım. Salonda izleyem dedim, salon ahalisi ''Biz Öyle Zaman Bir Geçer ki'yi izliceğğz'' dediler. Kaldım böyle dımdızlak. Neyse neticede kazanalım da gerisi sorun değil.


Fenerbahçe 77-58 Galatasaray MP
SALON: Caferağa

HAKEMLER: Branislav Mrdak (Sırbistan), Dragan Kralj (Bosna Hersek), Evgeny Vetrov (Rusya)

FENERBAHÇE (77): Anete Jekabsone 7 (5 ribaund- 2 asist), Hana Horakova (2 ribaund- 1 asist), Birsel Vardarlı 11 (2 ribaund- 2 asist), Esmeral Tunçluer 8 (3 ribaund), Nevriye Yılmaz 24 (6 ribaund- 3 asist), Ivana Matovic 14 (2 ribaund), Tammy Sutton-Brown, Nevin Nevlin (1 asist), Angel McCoughtry 13 (5 ribaund- 2 asist)

GALATASARAY MEDİCAL PARK (58): Tuğba Palazoğlu 6, Donneka Hodges 7 (2 ribaund- 4 asist), Bahar Çağlar 4 (3 ribaund- 1 asist), Işıl Alben (1 ribaund- 3 asist), Gülşah Gümüşay 4 (3 ribaund- 1 asist), Gintare Petronyte 8 (1 ribaund), Melisa Can 2 (2 ribaund- 1 asist), Nihan Anaz 2, Seimone Augustus 19 (2 ribaund- 1 asist), Slyvia Fowles 6 (13 ribaund- 1 asist)

1. PERİYOT: 20-18
2. PERİYOT: 16-15
3. PERİYOT: 22-9
4. PERİYOT: 19-16

fotoğrafları görmek için tıklayın
Yazıyı Paylaş!

0 Response to "Fenerbahçe 77-58 Galatasaray MP"

Yorum Gönder

FenerBlog