Yazıyorum da Noluyo-89

*Yine ben.

*Geçen hafta resmen ‘’Rahatsızlığından ötürü bu hafta yeni yazı yazamadı’’ modundaydım.

*İstanbul’da Lale Festivali başlıyormuş. Haber vereyim dedim. Beni okuyan milyonlar içinden belki ilgilenen 1 veyahut 2 kişi vardır.

*Pırasayı yeryüzünden silmenin yolunu buldum. Şu andan itibaren kimse pırasa yapmayı öğrenmezse orta vadede pırasadan ebediyen kurtulabiliriz. Çocuklarımıza pırasasız bir dünya bırakmak hepimizin görevi, bunu unutmayalım.

*İett’de ‘’Pilates yapıyorum’’ diyen kızın ağzına vurup, git patates yeme yap diyesim var. Bir gün yapacağım ama.

*Espiriye gerek kalmayan haber,
Obezlere şişman değil, şişko deyin. Sağlık Bakanı Recep Akdağ

*Yaptığım derin hesaplamalara göre tam tamına 99 tane 118’li numara türeyebilir. Zor oldu ama hesapladım. Yani şu ana kadar karşılaştıklarımız devede kulak. Bizi bekleyen daha onlarca 118 firması ve o firmaların çekeceği 118’li reklamlar. Kulağa ne kadar hoş geliyor de mi ? İnsanın kulağından nefret etmesine sebep veriyor bu gerçek. Of of.

*Eli ayağı düzgün bir 118’li firma çıksa, dese ki: Tüm 118’li reklamlar adına sizden özür diliyoruz, yeminlen biz de utanıyoruz bu reklamlardan. Tüm Türkiye’ye özür borçluyuz. He bu arada numaramız 188 xx dese, yeminlen en sevilen 118’li firma olmazsa nomerttim.

*Dudullu kendine yakışan bir AVM’ye kavuşuyor. Oruç AVM.

*Şu devirde Hakan Peker olmak vardı anasını satayım. Tüm ergenliği boyunca Sedat Peker’in yeğeniyim diye hava atmıştır. Bazı insanlar şanslı oluyor.

*Hala yaz uygulamasına geççez, kâr edeceğiz diye, 6 ay boyunca neden zarar ediyoruz, anlamış değilim.

*Bir bilgeye sormuşlar ‘’Peki sen ne öneriyorsun’’ diye, ‘’Ayakkap getirin, oynayım’’ demiş.

*Ne bileyim feyisbuka falan bir şey yazınca,bir şey paylaşınca, kimse beğenmez, yorum yapmazsa, sanki havaya konuşmuşum gibi bir hissiyata kapılıyorum. Ve o an kendime çok üzülmeye başlıyorum.

*Ve yılın espirisi Yılmaz Morgül’den gelir; Yılmaz  Morgül’e sorarlar, Nükleer hakkında ne düşünüyorsunuz, Yılmaz Morgül durur mui, yapıştırıverir cevabı:’’ Şu ana kadar biriktirdiğim başlık parasıyla nükleer başlık alacağım’’.

*Dahi anlamındaki de nassı yazılır ? Cümle kurulur. Sonra dahi anlamına gelen de’lerin kimliği tesbit edilir. Hepsi toplanır. Cümlenin kurulduğu yerden başka bir yere götürülür, oraya yazılır. Böylece dahi anlamındaki de’yi ayrı bir şekilde yazmış oluruz.  Cümlemizle de’yi yani bir bakıma sevenleri ayırdık da denilebilir.

*Kalkacak otobüsün önünü arabasıyla kesip yanındaki şahsı otobüse yetiştiren kişinin yaşadığı heyecan hiçbir yerde yoktur.

*Seçimler yaklaşırkene hangi parti ‘’peynirli poğçaya daha çok peynir’’ vaadinde bulunursa benim oyumu ve gönlümü o parti çalar. Benden demesi.

*O zaman bu haftalık da pılımı ve pırtımı toplayıp gideyim buralardan.

Yazıyı Paylaş!

0 Response to "Yazıyorum da Noluyo-89"

Yorum Gönder

FenerBlog