El Clasico Bölüm 2

Muhtemel 11'ler:


BARCELONA
Pinto, Alves, Puyol, Pique, Adriano, Busquets ,Xavi, Iniesta, Pedro, Messi, Villa
REAL MADRİD
Casillas,Ramos, Arbeloa, Carvalho, Marcelo, Pepe, Khedira, Xabi Alonso, Mesut, Ronaldo, Adebayor

Olası kadrolar bu yönde. Ama bir ihtimal daha var, Adebayor'un yerine Mesut'un forvet oynayacağı ve Di Maria'nın 11'de başlayacağı yönünde. Marca gazetesinin iddiası bu. Nasıl olur bu bilmem. Mesut'u daha önce forvet olarak görmedim ben. Mourinho daha önce denenmemiş  bu oyun anlayışıyla sahaya çıkacağını tahmin etmiyorum. Pepe'yi orta sahada oynatmadan önce bile 1-2 maç denemişti. Yukarıdaki 11 olsa bile ben Adebayor yerine Benzema'yı tercih ederim. Haftasonu olan maçta Benzema oyundayken, Real Madrid'in posizyonu olmadığından posizyona giremedi haliyle Benzema. Ama Adebayor oyundayken, maç Real Madrid ağırlıklıydı. Posizyona da girdi Adebayor ama başarısız sonuçlandı bu girişimler. Hem Benzema, Adebayor'a göre ileride daha iyi pres yapıyor. Adebayor yerine Benzema tercihi daha uygun gibi geliyor bana.


Not: Geçen sene bu tarihte oynanan (20 Nisan 2010) maçta Jose Mourinho'lu İnter, Barcelona'yı İtalya'da 3-1 mağlup etmişti.


http://realmadrid-tr.blogspot.com/2011/04/el-clasico-bolum-2.html
Yazıyı Paylaş!

0 Response to "El Clasico Bölüm 2"

Yorum Gönder

FenerBlog