Recep de Souza !

Alex'i Türk yaptın ya, artık tüm Fenerbahçeli oyları senindir canımdan çok sevdiğim Başbakan'ım.  Alex'e de Türk ismi aramaya gerek kalmadı.Ne biliyim diğer yabancılar da Türk olsa,  Alex'e Recep, Niang'a Tayyeap, Lugano'ya da Erdoğan ismini koyalım da tam ossun he ?

Not: Fotoğrafı Dağhan Irak'ın tumblr'den arakladım.
Yazıyı Paylaş!

5 Response to "Recep de Souza !"

  1. Harun says:

    aziz yıldırım uzun süredir alexi türk yapmaya çalışıyordu bu zaten biliniyordu baktı olacak gibi değil başbakandan yardım için randevu istedi ve bu talebini iletti..konuyu saptırmada üzerimize yok maaşallah.

    aysberg says:

    başbakanın da bu isteği bu dönemde kabul etmesini sadece ''tesadüf''olduğuna inanmak.

    Harun says:

    araştırmak lazım önce..aziz yıldırım ne zaman başbakandan randevu talep edilmiş hangisi kabul edilmiş hangisi edilmemiş ?

    herşeye şikayet eden bi yanımız var ben kimseyi korumaya çalışmıyorum ama bildiklerimden dolayı seni ön yargılı olmamaya davet ediyorum hepsi bu

    aysberg says:

    Emin ol bildiklerime dayanarak söylüyorum bunu, RTE'nin yaptığı herhangi bir şeyi, kendi çıkarı olmadan yaptığına inanmak saflık olur.

    Harun says:

    öküzün altında buzağı aramak en doğrusu tabi..

Yorum Gönder

FenerBlog