Yazıyorum da Noluyo-88

*Şimdi yeni çıkıma başlamış sevgililer yanıma toplaşın. Size uzun ömürlü ilişkinin sırrını vereceğim. Yaptığım derin araşımlar ve yaptığım deneyler neticesinde uzun ömürlü ilişkinin förmülünü buldum: 24 ay taksitli hediye. Evet doğru duydunuz. Sevgilinize şöyle bir pahallısından bir hediye alıyorsunuz ve kredi kartıylan olabilecek en uzun vadeli taksite bölüyorsunuz. Bu taksit ödeme süresince herhangi bir ayrılmada eski sevgiliniz için taksit ödemek zorunda kalacağınız gerçeği sizin bu ilişkide her şeyi alttan almanıza sebebiyet veriyor ve uzun ömürlü bir ilişki yaşamış oluyorsunuz.

*Toplumuzda yeni bir örf doğuyor, dolu gelen fuloş bellek boş gönderilmez.

*Ne zamanki ‘’Ehliyet için ilkokul mezunlarına son fırsat’’ yalanı ortadan kalkar, o zaman güvenden bahsedebiliriz.

*Yeni bir küfür icat ettim: Senin adını Feriha Koyarım!

*Aynı şeyi hem feyisbuk, hem de tivitır isimli yerlerde paylaşıyorum. Feyisbukta milyonlar beğenirken, tivitırda kimseler pek takmıyor. Sanırım ben halkın dilinden daha iyi anlıyorum. Tivitırdaki entel kesme hitap etmiyorum demek ki.

*Ne biliyim ama tivitırda da kendi profiline girince kendi profilini anlamayacak kadar gerzekler var ki, tivitır seni ‘’That’s You’’ diye uyarıyor.  

*Bir bilgeye sormuşlar, ‘’Gerçek sevgi ne’’ diye, beni taşıyabilecek bir eş arıyorum demiş.

*Satırlarıma güzel bir şiyirlen devam etmek istiyorum;

Bazen  buralardan çekip gitmek istiyorum,
Feyisbukun dondur seçeneğine basıp.
Arkadaşlarım beni merak etsin istiyorum,
Arama butonuna adımı yazıp.

*Bu aralar oldukça duygusalım da. Şiyire verdim kendimi.

*:Kemal Kılıçdaroğlu oy kullanma çalışmalarına günde 2 antrenmanla devam ediyormuş.

 *Şu Ikarus adlı otobüslerin sarsılarak boşalmasından bıtkınlık geldi artık. Durağa gelmeden önce bir titremeye başlıyor, sonra da insanları boşaltmaya. Sarsılarak boşalmaya en güzel örnek bence sevgili Ikaruslar.
Yeni Boşalmış Bir Ikarus

*Bir insanoğlu bulduğu bir hastalığa neden kendi ismini koyar anlamış değilim. Ne biliyim ben karımın adını koyardım. Karıcığımmm, yeni bir hastalık buldum, adını da senin ismini koydum. İnceden bir gönderme. Hem jest yapıyorsun ona, hem de gönderme.

*Dershaneler üniversite sınavlarının yaklaştığı şu günlerde öğrencilerini üniversiteye hazırlamak için, çayır çimende yayılma ve gitar çalma dersleri veriyor.

*Her sene sınava girecek öğrencilere verdiğim o can alıcı nasihatı bu sene de vermek istiyorum. Sınava girdikten sonra çıkmayı unutmayınız.

*Kimya Günleri isimli etkinlik düzenleyip bunu sadece bir güne sıkıştıran bir üniversitede okuyorum. Üniversiteler böyle gerzek yerler işte.

*Sınavda çıkabilecek bir soru; Bir ışık yılı kaç yıldır ?

*Yazımı geçmiş yıllarda Ayizbörk'ün kazandığı bazı ödüller ile bitirmek istiyorum;

2010- En İyi Ot
2010-Soyulmuş Altın Portakal
2009-Yılıın En İyi Yatış Yapan Yazarı
2009-Mal-Der Onur Ödülü
2011-Üşünürler Odası Yılın En İyi Çıkış Yapan Üşünürü

Yazıyı Paylaş!

0 Response to "Yazıyorum da Noluyo-88"

Yorum Gönder

FenerBlog